תקנון מועדון לקוחות MY |
תקנון מועדון לקוחות MY להורדה. ברוכים הבאים למועדון הלקוחות MY - ידידים/ות המתנ"ס בניהולה של רשת המרכזים הקהילתיים יקנעם (להלן: "הרשת") 1. מבוא 1.1. מועדון הלקוחות MY מתופעל על ידי רשת המרכזים הקהילתיים יקנעם 1.2. תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי ההצטרפות של לקוח המבקש להיות חבר במועדון הרשת. 1.3. התקנון מהווה תנאי להצטרפות למועדון הלקוחות וכל לקוח המצטרף כחבר מועדון, מצהיר ומאשר כי קרא והסכים לכל הוראות תקנון זה וכי הוא נותן את התחייבותו הבלתי חוזרת לכל האמור בו. 1.4. לקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו, בעצם ההצטרפות, את כללי תקנון זה על כל תנאיו, הטבותיו וסייגיו ומתחייב לפעול על פיו ולא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם תנאי ההצטרפות ו/או תנאי החברות ו/או כל תנאי אחר המנוי ומצוין בתקנון זה. 1.5. השתתפות במועדון הלקוחות וקבלת ההטבות מכוח השתתפות זו, תהא בהתאם ובכפוף לקבלת מלוא התנאים המפורטים בתקנון זה וכפי שיופיעו מעת לעת. 1.6. כל חבר מועדון אחראי להתעדכן בהוראות תקנון זה כפי שיהיו מעת לעת ובכל ההטבות המגיעות לו. 1.7. הרשת שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות מועדון הלקוחות בכל עת ובכל דרך שתבחר על פי שיקול דעתה הבלעדי. 1.8. הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הוראות תקנון זה ו/או חלק מהם לרבות שינוי הטבות המגיעות ו/או יגיעו לחברי מועדון הלקוחות בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי. 1.9. הרשת תודיע על השינויים אשר יהיו מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובאמצעות אמצעי הדיוור העומדים לרשותה ו/או לרבות אלו ציינו חברי המועדון בעת שנרשמו למועדון. 2.1. "מועדון לקוחות" - מועדון הלקוחות של הרשת. 2.2. "האתר" - אתר האינטרנט של הרשת בכתובת www.matnas-y.co.il 2.3. "תקופת החברות" - ללא הגבלת זמן. 2.4. "דמי הצטרפות" – הצטרפות למועדון הינה ללא עלות לתושבי יקנעם והסביבה. 2.5. "הטבות" - הטבות הניתנות לחברי מועדון MY כהגדרתן בסעיף 6 לתקנון. 2.6. "חבר מועדון פעיל" - מי שהצטרף למועדון בהתאם לסעיף 3 לתקנון. 2.7. "התקנון" - תקנון המועדון כמפורט במסמך זה. 3. התנאים להצטרפות למועדון הלקוחות 3.1. חבר מועדון הינו כל אדם פרטי אשר מילא טופס בקשה להצטרפות למועדון, אישר את תנאי המועדון בהתאם לתקנון זה והוא עומד (ויעמוד בכל תקופת חברותו במועדון) במכלול תנאי החברות במועדון בהתאם להוראות תקנון זה. 3.2. לא תינתן חברות ללקוחות שאינם פרטיים כגון: תאגידים, מוסדות, ארגונים, בתי עסק וכדומה. 3.3. בכפוף להוראות הדין, החברה שומרת על זכותה שלא לאפשר לכל אדם, להצטרף למועדון ולהיות חבר מועדון, על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתחול עליה חובה לנמק את סירובה. כל אדם יכול להיות חבר מועדון פעם אחת בלבד, אדם לא יכול להירשם בו זמנית פעמיים, או יותר, כחבר מועדון. 3.4. הצטרפות למועדון הלקוחות תבוצע על-ידי הרשמה בטופס המיועד באתר המתנ"ס או בהגעה למתנ"ס בשלוחת אלונים רחוב אלונים 45. הרשת שומרת לעצמה את האפשרות לצרף לקוחות המעוניינים בכך בכל דרך אחרת שתבחר באופן ידני או ממוחשב . הצטרפות למועדון הלקוחות מותנית במסירת פרטים שיקבעו על ידי הרשת מעת לעת. במקביל יתבקשו המצטרפים לתת אישור לקבלת דיוור של חומרים פרסומיים ואחרים ,באמצעי המדיה השונים. 3.5. ההצטרפות למועדון נעשית על בסיס אישי בלבד, כאשר המצטרף הוא זה שמוסר את כל פרטיו האישיים. למען הסר ספק, לא ניתן לצרף אדם אחר כחבר במועדון אף אם ניתנה הסכמתו לכך. על כל מצטרף לתת את פרטיו האישיים המלאים והנכונים ללא שימוש בשמות בדויים. 3.6. הצטרפות למועדון תעשה באמצעות מסירת פרטים מזהים (שם, מספר תעודת זהות , תאריך לידה, מספר טלפון נייד, מייל). עוד יובהר כי לקוח שאינו מעוניין בקבלת הודעות לגבי מבצעים והטבות, יוכל להודיע על כך לרשת ו/או להסיר עצמו מרשימת התפוצה. 3.7. האחריות למסירת הפרטים הנכונים של הלקוח במעמד ההצטרפות או חידוש החברות, לרבות פרטי התקשרות וכן לעדכון הרשת בגין כל שינוי שיחול בפרטים אלו, חלה על הלקוח בלבד, ולא תהיה לו כל טענה בעניין זה כלפי הרשת, לרבות במקרה של אי דיוור ו/או אי מסירת עדכונים ו/או הודעות ו/או אי קבלת כרטיס חבר ו/או אי קבלת הטבות מחמת טעות ו/או אי עדכון בפרטים האמורים. 3.8. כל חבר מועדון יהיה האחראי הבלעדי לעדכון פרטיו בכל מקרה של שינוי מספר נייד, כתובתו, כתובת דוא"ל או כל פרט רלוונטי אחר. עדכון הפרטים יבוצע באמצעות פנייה למזכירות של הרשת. לא תשמע כל טענה כלפי הרשת ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות המועדון, מחמת טעות במסירת פרטי הזיהוי ע"י הלקוח. מובהר כי אי עדכון או איחור בעדכון פרטים כאמור, עלול לשלול מהרשת את היכולת לעדכן במועד ו/או בכלל את חבר המועדון בפרטיהם של מבצעים, הטבות, פרסומים והודעות למיניהם ובמקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק או אובדן זכויות שיגרם לחבר המועדון עקב כך. 3.9. אנשים אשר גילם אינו עולה על 16 והמבקשים להתקבל כחברים במועדון, נדרשים ליידע את הוריהם ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלהם בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם בכתב לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת המועדון. 3.10. חבר המועדון מאשר שידוע לו שלא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטי חבר המועדון וכי מסירת המידע הנ"ל נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. חבר המועדון מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטיו לצורך האמור בתקנון זה כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו. 3.11. החברות במועדון הינה אישית והזכויות מכוחה מוקנות אך ורק לחבר המועדון, אשר פרטיו מופיעים ברישומי המועדון, כפי שנמסרו על-ידי החבר במעמד ההצטרפות למועדון ובכפוף לתנאים והמגבלות המפורטים בתקנון זה. 3.12. יובהר כי בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981, עם ההצטרפות למועדון הלקוחות, מאשר חבר מועדון הלקוחות כי ידוע לו שהרשת תפנה אליו, בכל אמצעי תקשורת, לרבות, אך לא רק, תדוור לו חומרים פרסומים ואחרים בקשר עם פעילות המועדון לרבות שיתופי פעולה של המועדון עם צדדי ג`, באמצעי המדיה השונים לרבות דואר אלקטרוני, מסרוני SMS, ווטאסאפ או כלי תקשורת אחר, והוא מאשר לחברה באופן מפורש לעשות כן. 3.13. בעת הצטרפות למועדון, חבר המועדון מסכים כי פרטיו יישמרו בכתב ו/או במדיה דיגיטלית על פי החלטת הרשת מעת לעת. מסירת הפרטים תלויה ברצונו ובהסכמתו החופשית של חבר המועדון. 3.14. בכפוף לאמור בתקנון זה, הנתונים האישיים אותם ימסור חבר המועדון כמפורט לעיל, יישארו בידי הרשת ו/או מי מטעמה אשר לא יעשו בהם שימוש למעט לצורך יצירת קשר עם חברי המועדון, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות ופעולות שיווק שיבוצעו על ידי הרשת ו/או מי מטעמה. 3.15. הרשת תהא רשאית לעשות שימוש בפרטי חבר המועדון וכן לשמור פרטים ונתונים שהתקבלו במסגרת פעילות החבר המועדון ו/או השתתפותו בהטבות ו/או הרגלי הצריכה, החל לצרכים פנימיים ו/או שיווקיים ו/או מסחריים ולרבות לצורך דיוור ומשלוח פרסומים ומידע, בדואר רגיל, בדואר אלקטרוני, מסרון, באמצעות "עוגייה" (COOKIES) ו/או בכל אמצעי התקשרות אחר, לרבות אודות הטבות המוצעות לחברי המועדון, בין אם על-ידי ההנהלה, בין על-ידי מי מטעמה ובין על-ידי צדדים שלישיים. ברכישת כרטיס חבר, נותן חבר המועדון את הסכמתו המלאה לשימוש בפרטיו כאמור לעיל. 3.16. מובהר, כי הצטרפות הלקוח כחבר במועדון הלקוחות של MY, ומסירת פרטי דואר אלקטרוני וטלפון סלולארי לחברה, יהווה הסכמה של הלקוח לקבלת פרסומות, הודעות וחומר שיווקי שהמסעדה מפיצה ו/או תפיץ בעתיד, הכל בהתאם לתיקון מס` 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח-2008, וזאת באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד לחברי המועדון, באמצעות הודעות דואר אלקטרוני או SMS שיישלחו ישירות למחשבו או למכשירו הסלולארי של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת תפוצת חברי המועדון של MY. 3.17. למען הסר ספק מובהר כי הרשת פטורה מחובת ההודעה על הטבות או מבצעים לחבר מועדון שלא מסר מספר טלפון נייד בתוקף או כתובת דואר אלקטרוני תקינה ולא תהיה לחבר מועדון טענה כלשהי כלפי הרשת באשר לאי קבלת פרסום. 3.18. חבר מועדון רשאי בכל עת להודיע לחברה על סירובו לקבל דיוור, ולחזור בו מהסכמתו שניתנה לכך הודעת הסירוב כאמור תינתן בכתב. ניתן לבצע הסרה מדיוור באמצעות אמצעי המדיה השונים כגון : דוא"ל לשירות לקוחות / SMS / ניוזלטר. באחריות חבר המועדון לוודא כי הודעתו נמסרה כראוי לרשת וטופלה בהתאם. 3.19. חבר מועדון לא יעשה, יעודד, יקדם, ינחה ו/או יסייע לאחר לעשות בשירותי הרשת ו/או בחברות במועדון כל שימוש שאינו חוקי, פוגעני ו/או מזיק לרשת ו/או לכל צד שלישי, וכן לא יתחזה לאחר ו/או יעשה שימוש באמצעי תשלום של צד ג` ו/או שלא עלפי דין ו/או יפתח חברות במועדון שלא בעבורו או לשימוש האישי והמשפחתי בלבד. חבר מועדון ישפה את החברה ומי מטעמה, כולל ומבלי לגרוע את כל בעליה, מנהליה, נושאי המשרה, הגורמים הקשורים אליה ועובדיה נגד כל אבדן, הוצאה, עלויות, תביעות, פיצויים (כולל הוצאות סבירות בשל שכר טרחת עו"ד, תעריפי מומחים וכל הוצאה סבירה אחרת הקשורה בהתדיינות משפטית) הנובעים מ- ו/או שבאופן כלשהו קשורים עם חברותו במועדון ו/או הפרה של הדין או תנאי השימוש על-ידו. 4.1. כל חבר מועדון יהיה רשאי להפסיק את חברותו במועדון, בכל עת בהתאם להוראות הדין החלה באותה עת. 4.2. בכפוף לכל דין, החברה תהא רשאית להפסיק באופן מידי חברותו של כל חבר במועדון, ו/או לעכב ו/או לשלול ממנו הזכות לקבל את ההטבות כולן או חלקן, אם ביחס לאותו חבר מועדון יתעורר חשד אצל החברה בלי שיהא עליה לנמק את החלטתה זו, בכל אחד מהמקרים הבאים: (א) חבר המועדון הפר או לא עמד בתנאי מן התנאים המפורטים בתקנון; (ב) שימוש לרעה בחברות במועדון אי תקינות, זיוף ומרמה; (ג) העברת פרטי החבר למי שפרטיו שונים מהפרטים שנמסרו בעת הגשת בקשת ההצטרפות; (ד) התנהגות לא הולמת של חבר המועדון בעת ביקור באלו מסניפי הרשת הנותנות הטבה ; (ה) בכל מקרה אחר שיראה לנכון לחברה. 5. תנאי ההטבות הניתנות לחברי מועדון הלקוחות 5.1. הזכאות להטבות הניתנות, מותנית בהצגת תעודה מזהה, כרטיס חבר תקין בכל ביקור באחד מסניפי הרשתות הנותנות הטבה. 5.2. חברי מועדון לא יהיו זכאים לכפל הטבות לרבות כאלו, שאינן נובעות מהחברות במועדון ללא יוצאים מן הכלל, ויהיו רשאים לעשות שימוש, על-פי בחירתם, באחת מההטבות להן הם זכאים. 5.3. החברה רשאית להפסיק או לשנות ללא הודעה מוקדמת כלשהי את אופי ו/או גובה ההטבות שניתנות ויינתנו לחברי המועדון ו/או להחליף ו/או לערוך שינויים כלשהם בהטבות להם זכאים חברי המועדון, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי. הטבות מהן חברי המועדון זכאים ליהנות יפורסמו על-ידי ההנהלה באמצעים פרסומיים על-פי שיקול דעת החברה. 5.4. חברי המועדון יהיו זכאים לרכוש מוצרים שונים במחירים מיוחדים לחברי המועדון, להשתתף במבצעים ייחודיים ולקבל הטבות אחרות, הכל כפי שיוחלט מעת לעת על ידי הרשת להלן: "ההטבות" או "ההטבה", לפי העניין, מטבע הדברים, ההנהלה אינה מתחייבת כי ההטבות המשתנות מעת לעת, יהיו זהות בערכן הכלכלי ו/או הכספי, לאורך כל תקופת החברות במועדון. 5.5. חברי מועדון אשר ברשותם כרטיסי חבר - בכל מקרה של אובדן, גניבה או פגם בכרטיס החבר, על חבר המועדון לפנות למזכירות הרשת ולמסור פרטים נדרשים ואמצעי מזהה אחר לטובת החברות במועדון. 6. הטבות הרשת בהצטרפות למועדון יהא זכאי חבר מועדון לקבל מגוון הטבות המובטחות רק לחבר מועדון MY פעיל בהתאם לקביעת הרשת, ובכפוף לתנאי המבצע. ביניהן הנחה קבועה והטבות כמפורט להלן: 6.1. ההטבת יום הולדת חבר מועדון יהיה זכאי בחודש הקלנדרי בו חל יום הולדתו, לקבל הטבה מהרשת. יום ההולדת בסעיף זה, הנו יום ההולדת החל בתאריך הלועזי של בעל הכרטיס כפי שמופיע בתעודה המזהה, ובכפוף לתאריך יום ההולדת אשר מסר חבר המועדון במעמד ההצטרפות ו/או החידוש. ההטבה תהא ניתנת למימוש פעם אחת בלבד, במהלך החודש הקלנדרי בו חל יום הולדתו. כך לדוגמה לקוח שיום הולדתו חל ב-15 בחודש ינואר, יוכל לממש את הטבת יום ההולדת החל מ-1 בינואר ועד ל-31 בינואר. הטבת יום הולדת שלא מומשה בתקופה שננקבה לעיל, תפקע ולא יינתן כל החזר או פיצוי בגינה. 6.2. הטבות כלליות - בנוסף להטבות המנויות לעיל, חברי המועדון יהיו זכאים ליהנות ממבצעים ייחודיים ומהטבות לחברי המועדון שהרשת תחליט עליהם על פי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר, כי אין באמור כדי להוות התחייבות מצד הרשת להוסיף על ההטבות המנויות לעיל, הטבות נוספות או מבצעים כלשהם, וכל החלטה בעניין, לרבות ביחס לטיב ההטבות/מבצעים, או לכמויות נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של הרשת. 7. תנאים כללים למימוש ההטבות 7.1. ניתן לממש את הטבות המועדון כל עוד החברות במועדון בתוקף. 7.2. חבר המועדון יהיה זכאי למימוש ההטבות אך ורק בתוך תקופות המימוש המצוינות ביחס לכל הטבה. 7.3. ההטבות הינן אישיות ולא ניתן יהיה להעביר את סכום ההטבה לאדם אחר ו/או להמירו למזומן ו/או להחזר כספי אחר. 7.4. הרשת רשאית להגביל את השימוש בהטבות במקביל למבצעים אחרים ברשת בהתאם לשיקול דעתה. 7.5. לא יינתנו הטבות או צבירות בדיעבד על רכישות מזכות שבוצעו לפני ההצטרפות למועדון ו/או עקב אי הזדהות עם חבר מועדון בעת התשלום. 7.6. מימוש ההטבות מותנית בקיומם של המוצרים הניתנים במסגרת ההטבות במלאי של הסניף בו מבקש הלקוח לממש את ההטבה. 7.7. החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את ההטבות ו/או את מחיריהן ו/או עלותן ו/או להציע הטבה חלופית, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות לאחר מסירתן לחברי המועדון ו/או תוך כדי תקופת מימוש ההטבות, ובלבד שאם הדבר נעשה לאחר שמידע על ההטבות נמסר לחברי המועדון, תימסר להם הודעה על כך לפחות 14 ימים לפני כניסת השינוי לתוקף. 7.8. רשת המרכזים הקהילתיים איננה אחראית על ההטבות הניתנות בבתי העסק השונים, ההחלטה על מתן ההטבה תלוי בבעל העסק בלבד. כל טענה לגבי ההטבה/איכותה/שוויה או כל טענה אחרת לא תחול על המתנ"ס, אלא על בית העסק בלבד. 8. שונות 8.1. דרכי מסירת הודעות מהמועדון לחברי המועדון, בכל דבר ועניין, ייעשו באופן ובדרך שייקבע על ידי הרשת, לפי שיקול דעתה הבלעדי. מבלי לגרוע מהאמור, פרסום בשלוחות הרשת השונות ו/או בפרופיל המשתמש של הרשת ברשת החברתית פייסבוק ו/או באמצעי תקשורת כלשהו שנמסר על ידי חבר המועדון בעת הצטרפותו ו/או חידוש חברותו במועדון הלקוחות ו/או באמצעות דיוור ישיר ו/או באתר האינטרנט של הרשת ייחשב כמסירת הודעה לחברי המועדון, ולחברי המועדון לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי הרשת בקשר עם מסירת הודעות כאמור לעיל. 8.2. דרכי מסירת הודעות מחברי המועדון לרשת בכל דבר ועניין, ייעשו באמצעות פנייה לאתר הבית של החברה: http://www.matnas-y.co.il/ בעמודת צור קשר, באמצעות מזכירות הרשת או באמצעות דואר אלקטרוני: yokneam@matnasim.org.il 8.3. בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון לפרסומים אחרים כלשהם בקשר למועדון, תגברנה הוראות התקנון, למעט אם נאמר באותו פרסום אחרת. 8.4. האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד אך הינו מתייחס לשני המינים. 8.5. נוסחו של התקנון יפורסם ויעודכן מעת באתר הרשמי של החברה בכתובת: http://www.matnas-y.co.il/ 8.6. המפורט בתקנון זה הינו למידע אינפורמטיבי בלבד ואין בו בכדי לחייב את הרשת בצורה כלשהי. כל התנהגות של הרשת לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור של הרשת על האמור בתקנון זה ו/או תחייבה לנהוג כך בעתיד. 8.7. תקנון זה, וכל עילה משפטית הנובעת מהשימוש על פיו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון יוכפפו לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לתקנון ולשימוש על פיו תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בחיפה. |
||